vrijdag 20 maart 2015

Naaldjes en draadjes

Wat word ik blij van kleuren, van verschillende kleuren bollen wol en katoen. Ik moet niet te vaak naar winkeltjes gaan waar ik mij als een kind in een snoepwinkel voel. De kleuren van de bollen wol schieten dan door elkaar in mijn hoofd als een project dat ik er dan mee kan maken. Een explosie aan ideeën raast voorbij en voordat ik het weet is mijn to-do lijst nog langer dan ie al is haha! 

En tja dan laat ik het even bezinken, wat wil ik maken, waar kan ik anderen mee inspireren, wat is nog niet (of nauwelijks) gemaakt waar ik een patroon van kan schrijven waar iedereen wat aan heeft. 


 En toen pakte ik het idee aan waar ik al een beetje mijn twijfels bij had haha! Ik had al wel wat blogs gezien met vergelijkbare projecten en mijn twijfels verdwenen als sneeuw voor de zon. 


Ik ging er mee aan de slag, pakte het dunste katoen, de kleinste haaknaald en haakte er tot diep in de nacht op los. Op mijn fietsbel... Jep, ik hoor je denken. Dat wat jij nu denkt bleek waarheid. Want toen ik bijna klaar was met een innieminnie kunstwerkje bleek inderdaad dat je niks om je fietsbel kan maken. Het dempt het geluid enorm. Ook al zit het er niet stevig omheen. Het dempt. Dus bellen is er niet meer bij haha. Wat in Papendrecht niet erg is, maar in Amsterdam van uiterst levensbelang is. 


On to the next one!




8 opmerkingen:

  1. O, wat spijtig want het ziet er SUPER leuk uit. Wellicht een zadelhoesje dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt jammer want je fietsbel is zo wel véél mooier... (Mooie kleurtjes katoen ook !!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Maar in Amsterdam kijk ik eerlijk gezegd al niet eens meer op van een fietsbel hoor, haha daar fietst iedereen standaard al bellend door de stad lijkt wel. Dus ik als provinciaaltje dacht in het begin nog ohoooh fietser hier en fietser daar, totdat ik door kreeg dat een Amsterdammer zijn hand in de binnenstad gewoon vastgeplakt zit aan z'n fietsbel ;D
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful Extra Movies Download 2023 blog! I'd want to thank you for your time and effort in writing this post.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello, I love your crochet, it's beautiful, I love the TOP NEWS colours, I follow your blog, I have a crochet blog with free patterns and free crochet diagrams, please come see me, Brazil sends its warmest greetings.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...