woensdag 25 april 2012

Kringloop eyecandy

Wij zijn allemaal fan van de kringloop. 
Denk groen, goedkoop, uniek :)
En daarom vinden het wij het leuk om zo af en toe 
onze 'schatten' met jullie te delen.


Deze week ging ik naar de Kringloop in Ridderkerk. 
Wat een leuke winkel is dat. Met lieve mensen.
De winkel is 400m2 groot en alles is aanwezig. Wat ook
fijn is, alles staat netjes geordend :)

Zij kregen een innovatieprijs (prijs voor vrijwilligers uitgereikt door de burgemeester) en de opbrengst gaat naar het goede doel.
Jeeeej altijd leuk :D

Aanrader om naartoe te gaan!

Kringloopwinkel " De Tweede Kans" 
Platanenstraat 9 
2982 CR RIDDERKERK

5 opmerkingen:

  1. Jeeej leuk! Vooral het draadmandje en de kaarten! :) Staat deze winkel ook op de route voor de aankomende kringlooptour!? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik kies dan vooral voor de ontbijtkoekblik! Maar naar welk goede doel gaat het geld? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whii ik ga voor de kaarten!!! jeeej! de kringloop is cool, ik zit nu in mijn groene kringloop broek :)) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne vondsten hebben jullie ook gedaan! Ik ben dol op de kringloop, vooral stofjes, boekjes, letterbakbeestjes, blikjes, kopjes... Eigenlijk snuffel ik elke afdeling af!
    Op mijn blog nu een give away, misschien leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben verslaafd aan kringloopwinkels, maar dat zal iedereen al wel gezien hebben op mijn blog ;-) leuke vondsten trouwens het blik en het retroschaaltje zou door mij meegenomen worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...