woensdag 11 april 2012

Gratis patroon LP-kussen


Ik houd van retro/vintage en toen ik dit patroon zag wist ik meteen dat deze op mijn to-do list zou komen. Een kussen in de vorm van een LP! Hoe gaaf?!
En dat patroon wilde ik natuurlijk met jullie delen. Het is alleen wel in het Engels, daarom dit tabel met de vertaling van de haaksteken om je verder te helpen.

 Haaksteken


USUKNL
chainchainketting
double crochet (dc)treble (tr)stokje
gaugetensionspanning
half double crochet (hdc)half treble (htr)half stokje
repeat instruction
between brackets
repeat instruction
between brackets
herhaal de instructies
tussen de haakjes
rowrowrij, toer
single crochet (sc)double crochet (dc)vaste
slipstich (sl.st)single crochet (sc) or slip stichlosse
spacespaceruimte
triple crochet (trc)double treble (dtr)dubbel stokje
worsted weight yarndouble knitting yarndubbele draad
yarn over (yo)yarn over hook (yoh)draad over


4 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk! Die wil ik ook wel op m'n bank! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb er ook eens ene gehaakt ,gewoon zo maar , maar die van jou is wel heel mooi hoor , ik had er langs achter stof aan genaaid en een zwarte knoop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Om je vraag over mijn patroon te beantwoorden; als je noemt dat je het op mijn blog gevonden hebt en er een linkje bij zet, mag je mijn patroon hier posten hoor!
    Groetjes, mevrouw Snoeshaan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...