dinsdag 21 februari 2012

Feestslinger DIY 2

Het is weer dinsdag! Tijd voor een nieuwe slinger!

De tweede slinger voor het het feest der feesten!


Oké wat heb je nodig?
* Een stuk of 10/15 foto's
(Ik heb foto's gebruikt die gemaakt zijn met mijn telefoon)
* Een naaimachine



Ik heb mijn foto's gewoon uitgeprint op fotopapier maar je
kan natuurlijk ook foto's gebruiken die je nog in die oude
schoenendoos hebt liggen :)



Pak dan het naaimachine erbij!
Zorg dat je, voordat je begint met de eerste foto, genoeg
garen hebt om de slinger mee op te hangen.
Leuk is ook bijvoorbeeld om 2 verschillende kleuren garen te
gebruiken (onder / boven).
Naai over de eerste foto heen en haal hem eronder uit.
Dan trek je het draad ongeveer 10 cm verder voordat je met
de tweede foto verder gaat.
Je ziet aan mijn slinger dat die 10 cm niet overal gelukt is
maar ik vond dat juist wel erg leuk staan! Dus don't worry als
die maten niet allemaal gelijk zijn.
Wanneer je de laatste foto gestikt hebt laat ook daar voldoende
draad over om de slinger op te hangen :)

En tadaaaaaa, nu al klaar!

xxx!


1 opmerking:

  1. Wat een goed idee! En het staat ook zo leuk al die mooie foto's en herinneringen! Bij een feestje extra leuk om te zien wat je in het afgelopen jaar gedaan hebt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...